2011年9月21日 星期三

我愛紫色 之<夢幻>

終於今日做左半日公主(因為hea,放假個人好懶) 半日miss(幫fd補phy)
最緊張係今晚我約左我既ex食飯 成年冇見啦 我諗佢係唯一一個仲可以keep contact既ex
同佢真係好好傾 我又好關心佢 佢都係一樣 做5成情人 做左知己
因為重視佢既關係 我出門口前諗左好耐 化咩妝好呢?用咩色眼影??
最後 我選擇我好鏗意既紫色呀 佢比到一隻夢幻既感覺呀
好啦
比大家睇下我個妝 我仲係新手 學左化妝冇耐呀 希望大家多多支持同提點小妹


今次我都畫左圖呀 雖然效果5係咁出 因為相機食左d色 又因為我5敢太重手呀 因為我ex鐘意淡妝




今次用左lunasol既眼影 佢真係好閃 好好用 又5會積線呀 一流呀

沒有留言:

張貼留言