2011年9月21日 星期三

☆Prosays’ Transparent Cream Foundation試用報告☆

☆Prosays’ Transparent Cream Foundation試用報告☆
首先,好多謝theztyle可以選左我去試用啦 當日真係好開心 因為同sis玩左好耐呀
好啦 Mae Von當日玩我地想擁有一個持久既妝 咪咪係控油要做得好 控完油之後要補濕呀





大家終於見到佢既真身啦 佢有維他命c同e架 
個真身好可愛 好令呀 不過個design有少少缺點唷 就係好容易印到手指模呀 
仲有呀 個開口真係5方便 一d都5user friendly 其實都幾<哂> 因為d邊邊好容易痴到d粉呀 不過值得一讚既係個粉底一d都5厚 我之前有個錯誤既觀念 就係creamy既foundation都係好厚妝 直到我遇上prosays既transparent cream foundation
 
今次既粉底真係好用 真一次先知道cream foundation都可以如此薄!
比大家睇下我未化妝前既樣啦 好樣衰 希望5好介意
我既問題有毛孔明顯啦 仲有比較易敏感 有少少紅 同甩皮





大家睇到我皮膚真係好差 出門口一定要茶粉底 咩都可以5茶 粉底係5可以冇既化妝品
好啦 係時候比大家睇下用左會係點啦
試緊隻色 岩5岩自己 我今次拎到係02 相信好多sis都同我一樣呀



大家可以睇到神奇既事發生左啦 就係我d毛孔5見哂呀 haha 好正呀 好似雞蛋咁滑滑

大家睇到今次既粉底又貼又薄呀 真係一流呀
好啦 仲記得Mae Von同我地講如果控油做得好 個妝可以keep到一日
經過7個鐘之後 我發現面都出油呀 個妝溶左少少啦 不過效果真係幾好呀 keep到7個鐘





大家睇到 就算過左7個鐘 個妝都5會溶得好緊要 控油真的好緊要!!!
好啦 比大家睇下


遮暇度幾好呀 大部面既都可以遮到呀

防水效果:真係一流 防水好勁 經過水沖都冇溶呀

好啦 用bioderma既落妝水去測試 就咁印上去 發現淨係甩左少少啦
好啦 如果大力d就可以完全卸哂!
總結:
易用度:☆☆☆☆☆ 因為都易推既 用好少份量 大約一粒黃豆就可以成日茶哂
方便度:☆☆☆因為個設計會令粉底容易哂左 所以得3粒星
持久度:☆☆☆☆ 經過6-7個鐘個粉底都5會話溶哂
遮暇度:☆☆☆☆ 因為毛孔真係睇5到 好自然
貼服度:☆☆☆☆☆好貼服呀 一d都冇浮粉既問題
價錢度:☆☆☆ 因為都算幾貴 我e d窮人平時玩5起 因為可以慳住咁用都ok既
 
希望大家多多支持 我都係第一次寫咁詳細報告

沒有留言:

張貼留言