2011年9月21日 星期三

我愛甜蜜蜜

話說琴日去完雷會 今日真係好累呀 加上又每月一次既不適呀
我唯有安慰自己好快冇事啦
因為今日要影新既職員證 話哂張證跟自己一段日子 有排都唔會再影新既
所以我又拎起心肝去化妝啦 希望大家唔好介意啦 我個樣比較殘 眼紋又勁
好啦 我今日決定化個甜蜜蜜既妝 決定用粉紅色 希望今日可以甜蜜d
比大家睇下 我都係用平價開架眼影多


kanebo以彩妝出名 佢d開架影眼真係一流 係學生既首選呀 係sasa同屈記都可以搵到呀






希望大家睇到d色啦 因為相機成日都食哂d色 我手殘 已經盡力影好d
好啦 上埋mascara係咁樣架


最後 我都係畫左圖 希望大家喜歡啦
 

沒有留言:

張貼留言