2011年9月21日 星期三

初遇SHISEIDO MAQuillAGE粉底 與<你>有約

首先好多謝theztyle同shiseido比個機會我試用
theztyle真係好貼心 就算你miss左call佢都會再打返你 好感動 唔會因為miss call而冇左個機會
我去左counter度試色 華華岩00同10 00係面色 10係頸色呀 我想充當白晢娃娃 所以我選擇了00色
貼心既shiseido 早已為各位sis準備今次粉底既介紹書仔 我今次試用既係moisture finish powdery uv粉餅




大家可以睇到 今次既粉盒真的很可愛 令人愛不釋手 好靚 令到自己感覺好似做公主 好bling bling
又一貼心設計 細細盒 的的骰骰 方便咁多位sis攜帶 又易於擺係化妝裝度
拆盒後只需把粉底套中粉盒中就可以了 十分簡單易用

今季粉底既口號 締造令人驚豔的立體美肌 <M之法則>
感覺肌膚水凝滿滿
好啦 比d時間大家走佬先 因為又有素顏相 華華皮膚比較差 毛孔大 黑眼圈 暗倉

大家可以睇到化妝既分別 未化前感覺好疲倦 成個人冇d精神 化妝後 感覺精神好多
上了粉底 面郭的瑕疵不見了 所以粉底對女人真的很重要 一個完美的底粉可以讓你假裝天生麗質
可以暫時把瑕疵都消失
一直我都喜歡用liquid粉底 因為感覺沒有粉餅的乾 也沒有cream的笠痴痴
maquillage的粉底令我對乾粉重新改觀 因為它的保濕度真的不錯 不會讓你的皮膚乾到紋或者浮粉
不過,可是它對我既眼紋真係沒有太大既改善 我眼部皮膚比較乾 所以建議眼部皮膚比較乾既sis要做好保濕
同場加影 化妝後既的我
我一向都尋求白晢 通透的底妝 今次maquillage既粉真的很幼細 可以營造薄薄既底妝
經過7小時的工作 本人的妝已經不見了一半 我的皮膚係混合性偏油 t字位成日出油
大家留意到我t字位已經出油了 可是它也沒有cake粉 也沒有浮粉 所以大家只需用面油紙輕輕吸走面油 之後再補妝就可以了
本人對粉底有很高的要求 因為一個底妝實在太重要了
對maquillage做了不同測試
左手面是茶左粉底 遮瑕度真的不錯 手上的青筋明顯淡左

防水測試 大家可以見到經過水既洗禮 粉底依然沒有比沖掉


本人用左bb油去模擬出油的情況
bb油把粉底溶掉了4成 防油度還可以啦 因為始終面油唔等於bb油
 
用了bioderma既卸妝女測試 用化裝棉輕輕印 可以佢容易卸掉


總結:
保濕度:☆☆☆ 因為眼部果度比較乾 但係其他位置幾好
遮瑕度:☆☆☆☆ 面上既瑕疵都唔見左7788
易用度:☆☆☆☆☆ 因為好方便 用佢教方法去茶粉底真係好薄架
幼滑度:☆☆☆☆☆ 粉質好幼細 好滑 值得一讚
持久度:☆☆☆ 始終主打保濕 沒有控油 出油太勁都會溶妝

沒有留言:

張貼留言