2011年8月29日 星期一

BE x GARNIER 給熊貓眼一杯醒眼 "EXPRESSO"試用活動

登登登 情場失意 5緊要賭場一定要得意
開始9唔搭8 la hahaha
話說華華中左BE x GARNIER 給熊貓眼一杯醒眼 "EXPRESSO"試用活動
今日一早起身去中環拎試用品啦
但係我真係路痴一名 我係中環迷路了 可憐的我仲要比police哥哥點錯路
陰公豬
好啦 主角出場啦

黃色碌碌

即刻試左上手啦 大家睇到係透明架
好啦 太約3m先完全吸收哂呀
係時候試下笠5笠啦 我用左d爽身粉做測試呀
大家可以睇到得好少爽身粉痴住左 清爽度都ok
 
好啦 遲d就可以見到我素眼啦
而家未出住 遲用左先 睇下有冇效
我真係千年黑眼圈好勁架

沒有留言:

張貼留言