2011年8月29日 星期一

我的平價排毒瘦身法寶

愛美是女人的天生 可是華華除了愛美外 還很愛吃東西
貪吃的代價是... 我擁有肚腩仔呢!!! 本人一直都致力尋求減肥良方
首先,要計算好熱量 可是有時候顧不了那麼多 怎麼辦???
如果大家還記得 我之前分享的<有醜女人 只怕懶女人>
enzyme真係是有效唷 它使我去便便暢通左好多呢!
不過 它的價錢並不太宜人呢 因為398蚊一枝呢~~~
最後 我今日決定買了<它>
比大家估下 我究竟用甚麼代替了enzyme???
1
 
2
 
3
 
4
 
5
 
6
 
7
 
好啦 開估啦 (PS 係咪有郁手打我既衝動呢? 無聊之作)

冇錯啦 就係比菲多 hahaha 大家應該想郁手架啦

大家可以在百佳搵到它的芳蹤!!!
簡單介紹下先 其實佢同益力多係一樣既 都係乳酸菌 不知道有冇人也跟我一樣喜歡飲乳酸產品???
其實 我好喜歡飲乳酸產品 不過益力多實太太太甜了 比菲多就比益多力好d 因為它沒有益多力那麼甜還有它有多種口味任君選擇 不像益力多那麼單調 女人都係貪新鮮 hehe
大家都知道乳酸菌有助清理腸胃架啦 飲完可以幫助排毒架           除此之外 仲有減肥小偏方 每次食野前10-15分鐘飲比菲多就可以幫助消化 減低體重上升                               真係一物多用!!! 
個人小小心得:                           
1.大家可以買家庭裝咁樣會化算d (師奶心態)                                                                                        
2.如果嫌棄家庭裝麻煩 可以買細枝裝 一枝可以分2餐飲用                                                                                   
3.如果仍然覺得比菲多好甜的話 可以溝少量清水 比例1:3(一份手:3份比菲多)                                                                       
4.減肥要有成效 必需飲用1-2星期 

沒有留言:

張貼留言