2011年8月29日 星期一

沙唷啦啦 乾燥肌

終於可以抽時間出文了 好感動
經過幾日的感冒了 我的鼻子已經不再是自己...
因為食藥+冰冷天氣=乾燥肌
已經把我皮膚的水份早早抽乾了 嗚嗚嗚
沒錯 是乾到沒有朋友呢! 因為流鼻水的關係 本人的鼻子四周的皮膚已經發出求救訊號!
皮膚早已變得又紅又乾 嗚 好傷心 甩皮呢!!! 可惡的感冒
幸好! 我有救星!  <NEUTROGENA 12小時持續保濕>
今次有幸可以得到一套SKINCARE 可以親身試驗12小時保濕效果呢!
要多謝MELING X HKCOSME.COM X NEUTROGENA
今次佳麗出場啦 有泡泡洗面 保濕TONER 當然少不了皇牌保濕GEL啦!
貼心的設計 用家不需要加水起泡泡呢
泡沫豐富 把它塗在面上打圈按摩 很舒服呢!

過完清水 之後大家可以用保濕TONER把化妝棉沾濕 然後輕輕由下至上拍打
日系BA教我 最好輕輕拍打自己年齡的10倍 這樣有助皮膚吸收 還可以增加彈性!
可是 我沒有耐性數著自己拍了多少下 我多數是拍1-2分鐘 等待皮膚吸收
大家可以留意皮膚慢慢飲水呢!

最後 懶惰的我當然沒有塗任何精華 直接把保濕GEL塗上臉頰
大家可以留意到嗎?
皮膚充滿水份 水嫩嫩的! 沙唷啦啦 我的乾燥肌
甩皮? NO WAY!!!
另外比D水份數字大家參考下啦
不過我認為未必可以盡信呢 因為我水份竟然得10.9% 乾到冇朋友
用完之後 皮膚當然有返水份呢!
有了足夠的水份 肌膚油份拜拜

沒有留言:

張貼留言