2011年8月29日 星期一

再見了 我的寵愛

終於用光光了 係用光之前決定出post講下我鐘意用既cleaning oil
e隻好野黎架 我用左2枝啦 而家已經買5返啦 有新版 但係我覺得新版冇咁吸引
比大家睇下佢個真身

又平又好用既cleaning oil
大家可以睇下佢既效果
左手邊係mj eyeline中間係mj mascara 最後好係好睇到既係mj base
3樣都係幾難卸架

打圈 之後加水乳化 有耐性 mj都好易卸呀!
咁好用既cleaning oil 搵5返啦 因為舊版有粒粒可以deep clean
每次用完都覺得好乾淨 新版冇左d粒粒 感覺好似差左
我而家搵緊代替品 sis有冇好介紹???

沒有留言:

張貼留言