2011年8月29日 星期一

來來回回 始終還是天然好!

首先 多謝 the body shop送出一套3step給我
因為華華的敏感肌早已恐怖到不能見人了
暗倉問題日益嚴重 眼皮下垂一切一切都令我心煩!

今次試用 絕對真實 因為華華要去旅行
大家可以留意 我用了一些小樽帶去呢!

本人喜愛天然的產品 一定不會敏感呢!
今次body shop的產品要大讚呢! 因為真的很天然 完全沒有敏感
The body shop一直深受敏感肌sis喜愛呢!
除外,我喜歡它的企業概念 會為社會作出貢獻
有良心 不會只顧賺錢而懶理窮人
它會幫助第三世界 窮人 所以華華一直支持它家的身體產品
 



1 洗面
 


今次設計又很方便 貼心度大大提升 各位sis不用親手搓泡泡
我每次都使用兩泵 兩歿足以全面使用
大家可以留意 泡沫都豐富
缺點是不夠細緻呢!

2 爽膚
 


早晚使用 由下至上 由內至外咁抹
大家可以留意它屬於半水狀 有少少黏稠
不過大家可以放心 它絕對不會痴笠笠
可是 它的天然味道有少少難接受呢
我用完幾天才可以接受它濃郁的味道=.=

3 滋潤
 




 



華華是個貪心的小孩 我要求很高 要保濕同時保持清爽
今次body shopday cream竟然做到了
神奇的是我t字位出油少左 平時2小時左右就會有油光
今次6小時也不會油淋淋!
可是 它家的night cream就不夠滋潤了!
我覺得不夠呢 用完還有少少乾燥!
它的質地容易推開 每次用一粒黃豆份量就可以推均全面
日霜是白色 味道天然
晚霜是淡黃色 味道比較清淡

最後比大家走佬先xd
1s
2s
3s
4s
5s
素顏



大家可以看見嗎? 整個額頭都是重災區
經過一星期後
 



暗倉問題已經慢慢改善了!
所以今次 我仍然選擇繼續使用 使用後毛孔細緻了 皮膚飽滿水份

總結:
清爽:☆☆☆☆(因為不會痴笠笠)
保濕: ☆☆☆☆☆(感覺水潤)
滋潤: ☆☆☆(夜晚略嫌不夠滋潤)
抵買度: ☆☆☆☆ (set4枝只要九百多可以用上半年多 所以比大牌子便宜多了)

沒有留言:

張貼留言