2011年8月29日 星期一

我的蜜糖兒

天氣開始轉涼了 你地有冇好好照顧自己呢???
天氣轉除左皮膚受到影響 身體也深深受到影響呢...
因為華華喜歡用熱騰騰的水去洗澡 每次洗完也變燒豬仔一隻xddd(ps真係紅哂 但係又好正 好爽)
天氣乾燥 要記得好好照顧你的身子唷
今次想為大家介紹我的蜜糖兒
我喜歡的一隻花茶 <一夜好眠茶>
其實 我係出名既夜貓子 每晚很夜很夜才上床 每天掛著大大的黑眼圈上學去
有時候 因為太晚而睡不著 我想很多sis也有這種經驗吧!!!
我推介大家在睡前半小時至一小時飲這個花茶 它可以安定心神 讓你可以好好睡眠
比大家睇下佢既真身先

它價錢十分相宜 38蚊就有這麼大包 我覺得很抵呢xddd (抵到爛 師奶仔又出現=.=)
其實用法很簡單 每次只需要一茶匙茶葉 便是夠 一包可以沖製很多次呢!!!
用熱水浸5分鐘左右 本人認為5分鐘剛剛好 當然sis可以隨意加增或者減少 隨你口味而定
最後加入蜜糖就可以飲用
個人小心得:
1. 不要用太熱的水沖唷 太熱會燙親呢
2.蜜糖比冰糖更滋潤 不過要緊記別讓蜜糖在滾水中攪拌 因為太熱既水會破壞蜜糖的作用 咁樣便會白白汝費了蜜糖
3.最好睡之前半小時飲 因為這樣會發揮最大勁效 同埋沒有咁容易水腫 當然飲到成肚水都比較難入睡啦 haha
 
最後 喜歡你們喜歡啦 大家也一齊變得漂亮呢!
後記:
天氣咁乾燥 大家平時也可以沖蜜糖水來飲呢
蜜糖也有別的用途 有機會再介紹啦

沒有留言:

張貼留言