2011年8月29日 星期一

終於搵到新歡啦

話說半個月前心愛既卸妝油比我用光光....
自從一直我都係不停試新野 睇下有咩新花火啦...
終於比我搵新歡  暫時受寵呀
比大家睇下佢既真身先

佢就係大家之前好hit既perfect whip(納米泡泡)既兄弟  完美卸妝油
睇返個樽身 已經e隻卸妝油有保濕成份 岩哂e排轉天氣用呀 咁樣就唔怕乾啦
經過測驗後 保濕效果真的不錯唷~ 新歡有保濕可惜沒有舊愛的深層清潔
好啦 經過一大堆廢話後 比大家睇下測試結果
由上至下:
1.mj liquid eyeline
2.lanecome防水eyeline
3.bibo 眼線筆
4.shiseido眼線筆
5.mj base (因為白白地,未必睇得好清楚)
6.mj mascara(好多sis都擁有)
好啦 比大家睇下 卸妝油係透明 有陣陣既香味 淡淡地都幾清新
打圈按摩啦 好啦 不消一陣(大約30秒) 好快所以彩妝都輕易卸掉 再加水乳化
大家記得比足夠時間乳化 如果唔係會好容易生暗粒朋埋有油脂粒架

登登登 真係好乾淨呀 不愧係我新寵xdddd
總結:
價錢度:☆☆☆☆ (我買果時係49蚊,但係今日買多枝既時候係55蚊 有150ml! 除返開都算平平地) 當然如果有更平即轉haha 師奶仔心態
乾淨度:☆☆☆☆☆(就算難卸既mj都可以輕易卸掉唷)
方便度:☆☆☆☆(同一般的卸妝油一樣 簡單易用) 不過我個人如果淡妝喜歡用卸妝水 因為卸妝油麻煩dd 我係懶人代表!!!
保濕度:☆☆☆☆ (用完都唔會崩緊,可以比4粒星)
缺點:
香港少見 如果有sis去台灣又有興趣就可以買返枝 因為台灣果邊比較平唷
謝謝收看
ps 莎莎網有得賣呢xd

沒有留言:

張貼留言