2011年8月29日 星期一

我的豆豆孖寶

我的豆豆孖寶
因為天氣不穩定 皮膚也跟著變差呢!
可惡心情到谷底!
豆豆問題一直反反覆覆纏繞我
滿面豆豆 心情又怎會好呢?
之前為大家介紹過我的平價去豆之道!

今次再為大家介紹我的豆豆孖寶
有請tony moly的青瓜生菜toner lotion
之前有留意其他sis的日記 她們都說skinfood的青瓜菜系列對豆豆有幫助!
可是 本人認為skinfood太重香料了 我害怕感敏 所以遲遲未敢使用
幸好 我發現了tony moly!
 
大家可以留意 toner因為太好用 短短一個月已經見底了!
青瓜生菜系列是十分適合豆豆肌膚
因為它性質溫和 質地清爽 一下子便會比皮膚吸受 不會笠痴痴
  本人喜歡把toner浸透一張大既麗的化妝棉!
首先 我會由上至下 內至外抹一次 輕輕拍打一分鐘
後然再把化妝棉敷在豆豆位置太約5分鐘
最後 2-3天便會把它當toner mask 10分鐘!
這樣有助減少生長豆豆!
最後 大家要緊要塗lotion
用一粒黃豆份量就足夠了 如果大家想幫助吸受可以用化妝棉代替手仔!

沒有留言:

張貼留言