2011年8月15日 星期一

雷中之雷 ease for east

今日仍然好想睡 病左2日 訓足2日 感覺自己好似一隻豬xd
訓到個人出哂汗 打算起身沖涼+full mask
點知又比我發現大地雷呀 真係雷到喊 根本用5到
大家估下係點解???
我今次用既ease for east既美白mask 之前9.9換返黎
只怪自己年少冇知啦...貪平!!!
好啦係時候開估啦! 
大家睇到未呀 我竟然一打開就發現係乾左
乾左點用呀大佬/.\ 真係雷到不行 我第一次打開個袋發現塊mask係乾左
我都係擺左半年到姐 我5信咁快過期 
總之 以後都唔會再貪平 買d不知明既牌子啦

沒有留言:

張貼留言