2011年8月29日 星期一

我如何不愛<她>.

嘩卡卡 女人洗錢真係5洗諗架  想買就買
今日放完工 自己一條ling行街就出事啦 經過kanebo counter見到lunasol既skincare做緊8折(要買2件)
我e d師奶仔 梗係5放過啦 左諗加右諗 買5買好呢?平時最多都係9折呀
而家買2件有8折wor 真係好抵
好啦 最後買左2件 MORNING wakeing message呀
埋單384走人 個ba5放過我呀 勁係叫我買多d野 又話好抵呀
糧尾既我 梗係冇咁做啦
但係又比lunasol眼影電到 真係冇用呀
睇下個月又要放血
 
好啦 比大家睇下佢個真身先

原來開左之後係奶白色既
搽上手背做testing 好易推開
用法係早上洗面後 用2-3粒珍珠份量去message 之後用返toner果d
大家睇到好快接收左啦 好有光澤 仲一d都5笠呀 仲好保濕呀
真係好正呀 佳品
你話係咪一定要愛她呢?  愛我如何可以不愛她

沒有留言:

張貼留言