2011年8月29日 星期一

沒有醜女人 只怕懶女人

世上冇難事 只怕有心人 
大家究竟估到我想打甚麼嗎???(PS大家唔好打我)
我係一個懶女人 所以我認自己係醜呀!!!
但係只要有恆心 你可以慢慢變漂亮
打左咁多廢話 其實想同大家分享我的排毒日誌
當初 我完全沒有想過自己會可以同大家分享 因為我好怕食減肥藥 但係又冇恆心做運動
今次既試用 真係好岩想瘦身的你
亮麗天然植物複合酵素液
原來 它早已熱爆台灣 口號<一日兩杯 全日輕鬆哂>
COPY FROM 網站:
百份百台灣製造的Charming Enzyme 亮麗天然植物複合酵素液,嚴選當季高山植物、新鮮蔬果、野菜、種子類、根莖類、芽菜類、靈芝、珍貴菇蕈類、天然海藻類,並加入珍貴天然本草等共百餘種植物,再配合日本最新科技益生菌種,遵古法精釀而成。身體有效補充及吸收酵素後,有效調節新陳代謝,對排毒、美顏及修身,都極為有效。
 
其實 人體自己都有無數的酵素 曾經修讀生物科的SIS都對酵素不陌生
酵素有助我們分解食物 所以它真的可以有助我們瘦身架
經過2星期的相處 真係慢慢愛上它 因為神奇的事情發生了...
首先,簡單分享下自己飲食習慣、運動量和睡眠質素。
1.飲食習慣 其實華華本身沒有吃早餐的習慣 只有在返學的日子才會吃麵包一大個XD
       中午 多數喜歡吃粉麵
       晚上 盡量食少些 因為我想減肥!
2.運動量 全星期運動量就是上落樓梯 本人並沒有刻意去做運動!(我係大懶人)
3.睡眠 本人係夜貓一族 每天很晚少上床睡覺...
 
其實 坦白來說 本人並沒有刻意做運動和均衡飲食 可是 酵素還是產生了作用
真的開心 因為華華是偏食的小孩 所以並非每天也能便便 
經過2星期後 發現去便時順暢許多 把身體的毒素都排走 好開心
沙唷啦啦 毒素和脂肪
不知是否去便便暢通左 腰圍竟然減了半吋!!!
除左瘦身 睡眠也有改善唷 個人變得比較容易入睡 訓得好D 第2日精神都飽滿D
 
講左咁多 係時候比大家睇下佢真身




你睇玉桂狗也想飲呢 因為可以瘦身xd
一枝有成750ML 好重唷 用法係每日早晚飲用30ml  
當然也有不少的小偏方 大家可以參考唷^^
大家可以看到它很深色 初時我也不敢入口 因為味道好酸呢!!!
最後 我決定加水飲用 感覺好像飲緊酸梅湯 味道稀釋後真的不錯唷^^
希望你地喜歡啦 因為減得比較慢 除非你變得勤力 日日做運動 
不過它真的排毒好幫手
 

沒有留言:

張貼留言