2011年8月29日 星期一

女孩的私密約會

女孩每個月都會有私密約會架 大家估下係乜???
就係每月一煩啦 我真係好討厭黎period 因為皮膚變得好敏感 好差成日粒粒
除左皮膚問題 仲有m痛 真係痛不慾生
我想大家曾經也遇到煩惱 黎period時私人部位既不適
我個人就會用lactacyd



佢既用法係搖均先 之後用佢黎洗 咁樣就可以減少異味,不適
佢似你平時用既沐浴露咁呀 仲有陣陣既香味 同埋摸上手都好滑呀
其實 我之前都聽人講其實妹妹本身自己會有保護作用 5需要用e特別沖洗產品
醫生5係好建議用 有d醫生認為會破壞佢既平衡
就住e一點 我都有問過我既家庭醫生(佢係一個好nice好搞笑既醫生)
佢答我:講真丫 5建議你用 不過你要死都冇計
果下,我真係想殺左佢 邊有醫生咁樣玩個病人丫 ha
跟住佢就好正常咁答我 但係如果淨係period前後用都ok既 不過始終5好用得咁密啦 你知架啦 一陣你發炎好麻煩架啦 haha 我5係咁想睇架jar 你一陣5好話我係變態佬
聽完之後 我決定左淨係period前後用 
試用之後 發現問題減少左 因為period期間我成日都覺得好大陣<味> 
成日用m巾又令個位5係咁舒服 用後之後發現敏感減低左 
我覺得每個月真係要同佢約會

沒有留言:

張貼留言