2011年8月29日 星期一

我的平價去荳之道

人越大 暗倉問題反而越嚴重
未知是否空氣差了 所以常常生荳荳
我細個好少生暗倉 但係而家通常都係集中係鼻頭,額頭同下巴
誰也想擁有完美肌膚 可是滿面荳荳又怎可以見人呢
 
終於遇上了平價的去荳法寶 
就係價廉物美既 巴黎雪完美 去豆美白精華素 
佢聲稱3日後 豆豆不見了 我個人認為冇3日咁快 我用左5日d豆豆就真係可以消失了
最緊要係佢價錢夠哂宜人 普通學生妹都可以負擔得黎
用法:早晚一次 洗完面仔就可以直接茶上暗倉位 
佢係透明架 茶左好快吸收 一d都5笠 

我通常都係打圈按摩 太約30秒佢就會吸收哂
自從我剪左齊陰後 我額頭便多了許多粒粒和印仔 
自從用左佢d印仔開始慢慢淡左d 
當然 如果想效果更快更明顯 大家可以用埋佢既去豆面膜
價錢十分便宜 係我既平價去豆之道!
抵用度:☆☆☆☆☆(因為學生妹都可以負擔得黎)
清爽度:☆☆☆☆(好快吸收 唔會笠痴痴)
有效度:☆☆☆☆(要有恆心每日咁用啵)
方便度:☆☆☆(個設計麻麻 個口好容易痴住d精華)

沒有留言:

張貼留言