2011年9月15日 星期四

樂活一站SMART LIVING助你一身鬆

香港人是時候鬆一鬆
都市人的壓力日益增加 每天的工作也像是做不完
可惡 我就是那位可憐虫 每天也十分忙碌
為何這麼多工作 還我假期來!!!
每天的工作 身體早己吃不消
特別那一雙肩膀酸痛不已

因為本人缺少運動 (我想做 不過無時間)
所以我身體就像婆婆般 (唔行得 唔跑得 究竟我有咩得?)
今次有幸參加樂活一站SMART LIVINGBLOGGERS保健按摩服務]
好幸福唷 可以有人幫我按摩
首先有阿sir簡單介紹幾種按摩手法
大家要緊記定期推淋巴 可以排毒
 
好開心可以由顏姐姐服務我
她十分細心 會問我力度是否足夠
又會替我擔心身子 是一位溫柔的好媽媽
十分親切 又健談 讓我全程安心
舒服到不想完呢!

每位按摩師都笑容十足架 而且提供上門服務
讓你安坐家中享受一番 大家也不用跑到深圳那麼遠呢
價錢也合理 150/60分鐘
而家有推廣 只需80就可以享用
只要上http://www.erb.org/smartliving/health.php下載表格
填好連同住址證明,郵寄,傳真或電郵到SMART LIVING就可以了
優惠期登記至1031日呀 不要錯過呢
 

沒有留言:

張貼留言